آ
-
آزمایشگاه شیمی آلی
بررسی برنامه درسی اجرایی آزمایشگاه های شیمی آلی(۱) از دیدگاه شیمی سبز [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 5-18]
-
آموزش
طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]
-
آموزش آنلاین
بررسی چالش های آموزش برخط شیمی و ارایه راهکار برای بهبود آن با اجرای طرح معلم یار [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
-
آموزش آنلاین
چشماندازها و چالشها در آموزش آنلاین شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 71-85]
-
آموزش آنلاین
بررسی چالشهای آموزش و یادگیری آنلاین شیمی در شرایط همهگیری کرونا در سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 109-137]
-
آموزش ابتدایی
بررسی مطالعات انجام شده درباره کج فهمی های رایج دانش آموزان در مورد برخی مفاهیم متداول علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 37-52]
-
آموزش شیمی
بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
-
آموزش شیمی
بررسی کج فهمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه درباره مفاهیم مول و جرم اتمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 57-74]
-
آموزش شیمی
سنجش اثربخشی نرمافزار واقعیت افزوده شیمی بر روی یادگیری دانش آموزان با تمرکز بر مفهوم کاتالیزگرها [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 75-100]
-
آموزش شیمی
استفاده از بازی در آموزش شیمی آلی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 101-123]
-
آموزش شیمی
بررسی روند پژوهش در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 1-4]
-
آموزش شیمی
چشماندازها و چالشها در آموزش آنلاین شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 71-85]
-
آموزش شیمی
مروری بر شیوه های فعال و نوین در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 87-101]
-
آموزش شیمی
مروری بر روشهای شبیهسازی در مقیاس مولکولی: روش مونت کارلو و روش دینامیک مولکولی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
-
آموزش شیمی
بررسی و تحلیل مسیرهای متفاوت یادگیری، توضیح و درک مفهوم آنتروپی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 93-108]
-
آموزش شیمی
کاربرد آزمون گزینهای دو بعدی در شناسایی کجفهمیها در مبحث پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-86]
-
آموزش شیمی
طراحی محتوای آموزشی برای موضوع خوردگی با رویکرد STEM برای مقطع کارشناسی شیمی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 45-70]
-
آموزش شیمی
بررسی راهکارهای ورود علم شیمی سبز در برنامه مطالعاتی تحصیلی و مقایسه اهداف و ویژگیهای آن با سایر کشورهای توسعه یافته [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 87-108]
-
آموزش شیمی
بررسی چالشهای آموزش و یادگیری آنلاین شیمی در شرایط همهگیری کرونا در سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 109-137]
-
آموزش علوم تجربی
بررسی مطالعات انجام شده درباره کج فهمی های رایج دانش آموزان در مورد برخی مفاهیم متداول علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 37-52]
-
آموزش محیط زیست
تحلیل محتوای کتاب شیمی دورۀ دوم متوسطه نگارش جدید و مقایسه با کتاب های نظام قدیم از لحاظ توجه به آموزش های محیط زیستی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-92]
-
آنتروپی
بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
-
آنتروپی
طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]
-
آنتروپی شانون
تحلیل محتوای مقایسهای تصاویر فصل الکتروشیمی کتاب شیمی پیش دانشگاهی با فصل دوم کتاب شیمی پایه دوازدهم [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 53-69]
ا
-
الکتروشیمی
تحلیل محتوای مقایسهای تصاویر فصل الکتروشیمی کتاب شیمی پیش دانشگاهی با فصل دوم کتاب شیمی پایه دوازدهم [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 53-69]
-
الکتروشیمی
مروری بر روشهای نوین تدریس الکتروشیمی به روش الگو(TPACK) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 33-47]
ب
-
بازی
استفاده از بازی در آموزش شیمی آلی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 101-123]
-
برنامه درسی
بررسی برنامه درسی اجرایی آزمایشگاه های شیمی آلی(۱) از دیدگاه شیمی سبز [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 5-18]
-
برنامه درسی شیمی سبز. اهداف آموزش شیمی سبز
بررسی راهکارهای ورود علم شیمی سبز در برنامه مطالعاتی تحصیلی و مقایسه اهداف و ویژگیهای آن با سایر کشورهای توسعه یافته [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 87-108]
پ
-
پایة دهم
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایة دهم (فصل دوم) براساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-44]
-
پژوهش در آموزش شیمی
بررسی روند پژوهش در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 1-4]
-
پیوند شیمیایی
عوامل موثر در کج فهمیهای دانشآموزان و دانشجویان در زمینه پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 19-36]
-
پیوند شیمیایی
کاربرد آزمون گزینهای دو بعدی در شناسایی کجفهمیها در مبحث پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-86]
ت
-
تابع آنتروپی
بررسی و تحلیل مسیرهای متفاوت یادگیری، توضیح و درک مفهوم آنتروپی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 93-108]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای مقایسهای تصاویر فصل الکتروشیمی کتاب شیمی پیش دانشگاهی با فصل دوم کتاب شیمی پایه دوازدهم [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 53-69]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای ترمودینامیک در کتابها درسی شیمی متوسطه دوم با استفاده از روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 15-31]
-
تحلیل محتوا
مقایسه تحلیل محتوای مبحث ترکیبات آلی کتابهای درسی رشته صنایع شیمیایی دوره متوسطه فنی و حرفهای با شیمی دوره دوم متوسطه نظری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 49-65]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب شیمی دورۀ دوم متوسطه نگارش جدید و مقایسه با کتاب های نظام قدیم از لحاظ توجه به آموزش های محیط زیستی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-92]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایة دهم (فصل دوم) براساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-44]
-
تدریس
عوامل موثر در کج فهمیهای دانشآموزان و دانشجویان در زمینه پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 19-36]
-
تدریس شیمی
استفاده از بازی در آموزش شیمی آلی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 101-123]
-
ترکیبات آلی
مقایسه تحلیل محتوای مبحث ترکیبات آلی کتابهای درسی رشته صنایع شیمیایی دوره متوسطه فنی و حرفهای با شیمی دوره دوم متوسطه نظری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 49-65]
-
ترمودینامیک
بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
-
تعیین اسیدیته
طراحی واحد آموزشی برای آموزش موضوع pH و تعیین میزان اسیدیتة مواد شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
-
تکنولوژی آموزشی
مروری بر روشهای نوین تدریس الکتروشیمی به روش الگو(TPACK) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 33-47]
ج
-
جرم اتمی
بررسی کج فهمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه درباره مفاهیم مول و جرم اتمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 57-74]
چ
-
چالشهای آموزش
بررسی چالش های آموزش برخط شیمی و ارایه راهکار برای بهبود آن با اجرای طرح معلم یار [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
ح
-
حفاظت از خوردگی
طراحی محتوای آموزشی برای موضوع خوردگی با رویکرد STEM برای مقطع کارشناسی شیمی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 45-70]
خ
-
خوردگی
طراحی محتوای آموزشی برای موضوع خوردگی با رویکرد STEM برای مقطع کارشناسی شیمی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 45-70]
د
-
دانشآموز
چشماندازها و چالشها در آموزش آنلاین شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 71-85]
-
دانشجوی شیمی
استفاده از بازی در آموزش شیمی آلی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 101-123]
-
دانش محتوایی فناوری آموزشی
مروری بر روشهای نوین تدریس الکتروشیمی به روش الگو(TPACK) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 33-47]
-
دورۀ دوم متوسطه
بررسی کج فهمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه درباره مفاهیم مول و جرم اتمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 57-74]
-
دینامیک مولکولی
مروری بر روشهای شبیهسازی در مقیاس مولکولی: روش مونت کارلو و روش دینامیک مولکولی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
ر
-
روش ویلیام رومی
تحلیل محتوای ترمودینامیک در کتابها درسی شیمی متوسطه دوم با استفاده از روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 15-31]
-
رویکرد STEM
طراحی محتوای آموزشی برای موضوع خوردگی با رویکرد STEM برای مقطع کارشناسی شیمی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 45-70]
-
رویکرد STEM
طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]
-
رویکردهای پویا . آموزش مسئله محور
مروری بر شیوه های فعال و نوین در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 87-101]
ش
-
شبیهسازی
مروری بر روشهای شبیهسازی در مقیاس مولکولی: روش مونت کارلو و روش دینامیک مولکولی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
-
شبیه سازی
مروری بر شیوه های فعال و نوین در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 87-101]
-
شیمی آلی
استفاده از بازی در آموزش شیمی آلی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 101-123]
-
شیمی دوازدهم
طراحی واحد آموزشی برای آموزش موضوع pH و تعیین میزان اسیدیتة مواد شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
-
شیمی سبز
بررسی برنامه درسی اجرایی آزمایشگاه های شیمی آلی(۱) از دیدگاه شیمی سبز [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 5-18]
-
شیمی سبز
بررسی راهکارهای ورود علم شیمی سبز در برنامه مطالعاتی تحصیلی و مقایسه اهداف و ویژگیهای آن با سایر کشورهای توسعه یافته [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 87-108]
-
شیمی محاسباتی
مروری بر روشهای شبیهسازی در مقیاس مولکولی: روش مونت کارلو و روش دینامیک مولکولی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
ط
-
طراحی آموزشی
طراحی واحد آموزشی برای آموزش موضوع pH و تعیین میزان اسیدیتة مواد شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
-
طراحی محتوا
طراحی محتوای آموزشی برای موضوع خوردگی با رویکرد STEM برای مقطع کارشناسی شیمی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 45-70]
-
طراحی محتوا
طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]
ق
-
قانون دوم ترمودینامیک
بررسی و تحلیل مسیرهای متفاوت یادگیری، توضیح و درک مفهوم آنتروپی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 93-108]
ک
-
کاتالیزگرها
سنجش اثربخشی نرمافزار واقعیت افزوده شیمی بر روی یادگیری دانش آموزان با تمرکز بر مفهوم کاتالیزگرها [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 75-100]
-
کتاب درس شیمی
مقایسه تحلیل محتوای مبحث ترکیبات آلی کتابهای درسی رشته صنایع شیمیایی دوره متوسطه فنی و حرفهای با شیمی دوره دوم متوسطه نظری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 49-65]
-
کتاب درسی شیمی
تحلیل محتوای کتاب شیمی دورۀ دوم متوسطه نگارش جدید و مقایسه با کتاب های نظام قدیم از لحاظ توجه به آموزش های محیط زیستی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-92]
-
کتاب شیمی
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایة دهم (فصل دوم) براساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-44]
-
کجفهمی
بررسی کج فهمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه درباره مفاهیم مول و جرم اتمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 57-74]
-
کجفهمی
عوامل موثر در کج فهمیهای دانشآموزان و دانشجویان در زمینه پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 19-36]
-
کجفهمی
کاربرد آزمون گزینهای دو بعدی در شناسایی کجفهمیها در مبحث پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-86]
-
کج فهمی
بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
-
کج فهمی
بررسی مطالعات انجام شده درباره کج فهمی های رایج دانش آموزان در مورد برخی مفاهیم متداول علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 37-52]
-
کج فهمی
طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]
-
کووید 1919
بررسی چالشهای آموزش و یادگیری آنلاین شیمی در شرایط همهگیری کرونا در سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 109-137]
-
کیفیت آموزشی
بررسی چالشهای آموزش و یادگیری آنلاین شیمی در شرایط همهگیری کرونا در سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 109-137]
گ
-
گزینه دوبعدی
کاربرد آزمون گزینهای دو بعدی در شناسایی کجفهمیها در مبحث پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-86]
م
-
متوسطه ی دوم
بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
-
محتوای غیرفعال
تحلیل محتوای ترمودینامیک در کتابها درسی شیمی متوسطه دوم با استفاده از روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 15-31]
-
محتوای فعال
تحلیل محتوای ترمودینامیک در کتابها درسی شیمی متوسطه دوم با استفاده از روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 15-31]
-
معلم
چشماندازها و چالشها در آموزش آنلاین شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 71-85]
-
معلمیار
چشماندازها و چالشها در آموزش آنلاین شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 71-85]
-
معلم یار
بررسی چالش های آموزش برخط شیمی و ارایه راهکار برای بهبود آن با اجرای طرح معلم یار [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
-
مقایسه برنامه درسی شیمی سبز
بررسی راهکارهای ورود علم شیمی سبز در برنامه مطالعاتی تحصیلی و مقایسه اهداف و ویژگیهای آن با سایر کشورهای توسعه یافته [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 87-108]
-
موضوع پژوهشی
بررسی روند پژوهش در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 1-4]
-
مول
بررسی کج فهمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه درباره مفاهیم مول و جرم اتمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 57-74]
-
مونت کارلو
مروری بر روشهای شبیهسازی در مقیاس مولکولی: روش مونت کارلو و روش دینامیک مولکولی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
ن
-
نرم افزار آموزشی
بررسی چالش های آموزش برخط شیمی و ارایه راهکار برای بهبود آن با اجرای طرح معلم یار [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
-
نقشه ذهنی
مروری بر شیوه های فعال و نوین در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 87-101]
-
نقشه مفهومی
طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]
و
-
واقعیت افزوده
سنجش اثربخشی نرمافزار واقعیت افزوده شیمی بر روی یادگیری دانش آموزان با تمرکز بر مفهوم کاتالیزگرها [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 75-100]
-
ویلیام رومی
تحلیل محتوای مقایسهای تصاویر فصل الکتروشیمی کتاب شیمی پیش دانشگاهی با فصل دوم کتاب شیمی پایه دوازدهم [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 53-69]
-
ویلیام رومی
مقایسه تحلیل محتوای مبحث ترکیبات آلی کتابهای درسی رشته صنایع شیمیایی دوره متوسطه فنی و حرفهای با شیمی دوره دوم متوسطه نظری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 49-65]
-
ویلیام رومی
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایة دهم (فصل دوم) براساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-44]
ی
-
یاددهی-یادگیری
بررسی چالش های آموزش برخط شیمی و ارایه راهکار برای بهبود آن با اجرای طرح معلم یار [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
-
یادگیری
سنجش اثربخشی نرمافزار واقعیت افزوده شیمی بر روی یادگیری دانش آموزان با تمرکز بر مفهوم کاتالیزگرها [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 75-100]
-
یادگیری
طراحی واحد آموزشی برای آموزش موضوع pH و تعیین میزان اسیدیتة مواد شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
-
یادگیری
عوامل موثر در کج فهمیهای دانشآموزان و دانشجویان در زمینه پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 19-36]
-
یادگیری مؤثر
بررسی و تحلیل مسیرهای متفاوت یادگیری، توضیح و درک مفهوم آنتروپی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 93-108]
-
یادگیری مجازی
بررسی چالشهای آموزش و یادگیری آنلاین شیمی در شرایط همهگیری کرونا در سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 109-137]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد