نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمایشگاه شیمی آلی بررسی برنامه درسی اجرایی آزمایشگاه های شیمی آلی(۱) از دیدگاه شیمی سبز [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 5-18]
  • آموزش طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]
  • آموزش آنلاین بررسی چالش های آموزش برخط شیمی و ارایه راهکار برای بهبود آن با اجرای طرح معلم یار [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
  • آموزش آنلاین چشم‌اندازها و چالش‌ها در آموزش آنلاین شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 71-85]
  • آموزش آنلاین بررسی چالش‌های آموزش و یادگیری آنلاین شیمی در شرایط همه‌گیری کرونا در سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 109-137]
  • آموزش ابتدایی بررسی مطالعات انجام شده درباره کج فهمی های رایج دانش آموزان در مورد برخی مفاهیم متداول علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 37-52]
  • آموزش شیمی بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
  • آموزش شیمی بررسی کج فهمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه درباره مفاهیم مول و جرم اتمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 57-74]
  • آموزش شیمی سنجش اثربخشی نرم‌افزار واقعیت افزوده شیمی بر روی یادگیری دانش آموزان با تمرکز بر مفهوم کاتالیزگرها [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 75-100]
  • آموزش شیمی استفاده از بازی در آموزش شیمی آلی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 101-123]
  • آموزش شیمی بررسی روند پژوهش در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 1-4]
  • آموزش شیمی چشم‌اندازها و چالش‌ها در آموزش آنلاین شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 71-85]
  • آموزش شیمی مروری بر شیوه های فعال و نوین در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 87-101]
  • آموزش شیمی مروری بر روش‌های شبیه‌سازی در مقیاس مولکولی: روش مونت کارلو و روش دینامیک مولکولی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
  • آموزش شیمی بررسی و تحلیل مسیرهای متفاوت یادگیری، توضیح و درک مفهوم آنتروپی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 93-108]
  • آموزش شیمی کاربرد آزمون گزینه‌ای دو بعدی در شناسایی کج‌فهمی‌ها در مبحث پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-86]
  • آموزش شیمی طراحی محتوای آموزشی برای موضوع خوردگی با رویکرد STEM برای مقطع کارشناسی شیمی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 45-70]
  • آموزش شیمی بررسی راهکارهای ورود علم شیمی سبز در برنامه مطالعاتی تحصیلی و مقایسه اهداف و ویژگی‌های آن با سایر کشورهای توسعه یافته [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 87-108]
  • آموزش شیمی بررسی چالش‌های آموزش و یادگیری آنلاین شیمی در شرایط همه‌گیری کرونا در سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 109-137]
  • آموزش علوم تجربی بررسی مطالعات انجام شده درباره کج فهمی های رایج دانش آموزان در مورد برخی مفاهیم متداول علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 37-52]
  • آموزش محیط زیست تحلیل محتوای کتاب شیمی دورۀ دوم متوسطه نگارش جدید و مقایسه با کتاب های نظام قدیم از لحاظ توجه به آموزش های محیط زیستی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-92]
  • آنتروپی بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
  • آنتروپی طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]
  • آنتروپی شانون تحلیل محتوای مقایسه‌ای تصاویر فصل الکتروشیمی کتاب شیمی پیش دانشگاهی با فصل دوم کتاب شیمی پایه دوازدهم [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 53-69]

ا

  • الکتروشیمی تحلیل محتوای مقایسه‌ای تصاویر فصل الکتروشیمی کتاب شیمی پیش دانشگاهی با فصل دوم کتاب شیمی پایه دوازدهم [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 53-69]
  • الکتروشیمی مروری بر روش‌های نوین تدریس الکتروشیمی به روش الگو(TPACK) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 33-47]

ب

  • بازی استفاده از بازی در آموزش شیمی آلی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 101-123]
  • برنامه درسی بررسی برنامه درسی اجرایی آزمایشگاه های شیمی آلی(۱) از دیدگاه شیمی سبز [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 5-18]
  • برنامه درسی شیمی سبز. اهداف آموزش شیمی سبز بررسی راهکارهای ورود علم شیمی سبز در برنامه مطالعاتی تحصیلی و مقایسه اهداف و ویژگی‌های آن با سایر کشورهای توسعه یافته [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 87-108]

پ

  • پایة دهم تحلیل محتوای کتاب شیمی پایة دهم (فصل دوم) براساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-44]
  • پژوهش در آموزش شیمی بررسی روند پژوهش در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 1-4]
  • پیوند شیمیایی عوامل موثر در کج فهمی‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در زمینه پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 19-36]
  • پیوند شیمیایی کاربرد آزمون گزینه‌ای دو بعدی در شناسایی کج‌فهمی‌ها در مبحث پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-86]

ت

  • تابع آنتروپی بررسی و تحلیل مسیرهای متفاوت یادگیری، توضیح و درک مفهوم آنتروپی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 93-108]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای مقایسه‌ای تصاویر فصل الکتروشیمی کتاب شیمی پیش دانشگاهی با فصل دوم کتاب شیمی پایه دوازدهم [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 53-69]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای ترمودینامیک در کتاب‌ها درسی شیمی متوسطه دوم با استفاده از روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 15-31]
  • تحلیل محتوا مقایسه تحلیل محتوای مبحث ترکیبات آلی کتاب‌های درسی رشته صنایع شیمیایی دوره متوسطه فنی و حرفه‌ای با شیمی دوره دوم متوسطه نظری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 49-65]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب شیمی دورۀ دوم متوسطه نگارش جدید و مقایسه با کتاب های نظام قدیم از لحاظ توجه به آموزش های محیط زیستی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-92]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب شیمی پایة دهم (فصل دوم) براساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-44]
  • تدریس عوامل موثر در کج فهمی‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در زمینه پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 19-36]
  • تدریس شیمی استفاده از بازی در آموزش شیمی آلی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 101-123]
  • ترکیبات آلی مقایسه تحلیل محتوای مبحث ترکیبات آلی کتاب‌های درسی رشته صنایع شیمیایی دوره متوسطه فنی و حرفه‌ای با شیمی دوره دوم متوسطه نظری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 49-65]
  • ترمودینامیک بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
  • تعیین اسیدیته طراحی واحد آموزشی برای آموزش موضوع pH و تعیین میزان اسیدیتة مواد شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
  • تکنولوژی آموزشی مروری بر روش‌های نوین تدریس الکتروشیمی به روش الگو(TPACK) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 33-47]

ج

  • جرم اتمی بررسی کج فهمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه درباره مفاهیم مول و جرم اتمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 57-74]

چ

  • چالش‌های آموزش بررسی چالش های آموزش برخط شیمی و ارایه راهکار برای بهبود آن با اجرای طرح معلم یار [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]

ح

  • حفاظت از خوردگی طراحی محتوای آموزشی برای موضوع خوردگی با رویکرد STEM برای مقطع کارشناسی شیمی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 45-70]

خ

  • خوردگی طراحی محتوای آموزشی برای موضوع خوردگی با رویکرد STEM برای مقطع کارشناسی شیمی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 45-70]

د

  • دانش‌آموز چشم‌اندازها و چالش‌ها در آموزش آنلاین شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 71-85]
  • دانشجوی شیمی استفاده از بازی در آموزش شیمی آلی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 101-123]
  • دانش محتوایی فناوری آموزشی مروری بر روش‌های نوین تدریس الکتروشیمی به روش الگو(TPACK) [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 33-47]
  • دورۀ دوم متوسطه بررسی کج فهمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه درباره مفاهیم مول و جرم اتمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 57-74]
  • دینامیک مولکولی مروری بر روش‌های شبیه‌سازی در مقیاس مولکولی: روش مونت کارلو و روش دینامیک مولکولی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]

ر

  • روش ویلیام رومی تحلیل محتوای ترمودینامیک در کتاب‌ها درسی شیمی متوسطه دوم با استفاده از روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 15-31]
  • رویکرد STEM طراحی محتوای آموزشی برای موضوع خوردگی با رویکرد STEM برای مقطع کارشناسی شیمی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 45-70]
  • رویکرد STEM طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]
  • رویکردهای پویا . آموزش مسئله محور مروری بر شیوه های فعال و نوین در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 87-101]

ش

  • شبیه‌سازی مروری بر روش‌های شبیه‌سازی در مقیاس مولکولی: روش مونت کارلو و روش دینامیک مولکولی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
  • شبیه سازی مروری بر شیوه های فعال و نوین در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 87-101]
  • شیمی آلی استفاده از بازی در آموزش شیمی آلی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 101-123]
  • شیمی دوازدهم طراحی واحد آموزشی برای آموزش موضوع pH و تعیین میزان اسیدیتة مواد شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
  • شیمی سبز بررسی برنامه درسی اجرایی آزمایشگاه های شیمی آلی(۱) از دیدگاه شیمی سبز [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 5-18]
  • شیمی سبز بررسی راهکارهای ورود علم شیمی سبز در برنامه مطالعاتی تحصیلی و مقایسه اهداف و ویژگی‌های آن با سایر کشورهای توسعه یافته [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 87-108]
  • شیمی محاسباتی مروری بر روش‌های شبیه‌سازی در مقیاس مولکولی: روش مونت کارلو و روش دینامیک مولکولی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]

ط

  • طراحی آموزشی طراحی واحد آموزشی برای آموزش موضوع pH و تعیین میزان اسیدیتة مواد شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
  • طراحی محتوا طراحی محتوای آموزشی برای موضوع خوردگی با رویکرد STEM برای مقطع کارشناسی شیمی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 45-70]
  • طراحی محتوا طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]

ق

  • قانون دوم ترمودینامیک بررسی و تحلیل مسیرهای متفاوت یادگیری، توضیح و درک مفهوم آنتروپی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 93-108]

ک

  • کاتالیزگرها سنجش اثربخشی نرم‌افزار واقعیت افزوده شیمی بر روی یادگیری دانش آموزان با تمرکز بر مفهوم کاتالیزگرها [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 75-100]
  • کتاب درس شیمی مقایسه تحلیل محتوای مبحث ترکیبات آلی کتاب‌های درسی رشته صنایع شیمیایی دوره متوسطه فنی و حرفه‌ای با شیمی دوره دوم متوسطه نظری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 49-65]
  • کتاب درسی شیمی تحلیل محتوای کتاب شیمی دورۀ دوم متوسطه نگارش جدید و مقایسه با کتاب های نظام قدیم از لحاظ توجه به آموزش های محیط زیستی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 67-92]
  • کتاب شیمی تحلیل محتوای کتاب شیمی پایة دهم (فصل دوم) براساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-44]
  • کج‌فهمی بررسی کج فهمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه درباره مفاهیم مول و جرم اتمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 57-74]
  • کج‌فهمی عوامل موثر در کج فهمی‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در زمینه پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 19-36]
  • کج‌فهمی کاربرد آزمون گزینه‌ای دو بعدی در شناسایی کج‌فهمی‌ها در مبحث پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-86]
  • کج فهمی بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
  • کج فهمی بررسی مطالعات انجام شده درباره کج فهمی های رایج دانش آموزان در مورد برخی مفاهیم متداول علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 37-52]
  • کج فهمی طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]
  • کووید 1919 بررسی چالش‌های آموزش و یادگیری آنلاین شیمی در شرایط همه‌گیری کرونا در سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 109-137]
  • کیفیت آموزشی بررسی چالش‌های آموزش و یادگیری آنلاین شیمی در شرایط همه‌گیری کرونا در سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 109-137]

گ

  • گزینه دوبعدی کاربرد آزمون گزینه‌ای دو بعدی در شناسایی کج‌فهمی‌ها در مبحث پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 71-86]

م

  • متوسطه ی دوم بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
  • محتوای غیرفعال تحلیل محتوای ترمودینامیک در کتاب‌ها درسی شیمی متوسطه دوم با استفاده از روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 15-31]
  • محتوای فعال تحلیل محتوای ترمودینامیک در کتاب‌ها درسی شیمی متوسطه دوم با استفاده از روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 15-31]
  • معلم چشم‌اندازها و چالش‌ها در آموزش آنلاین شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 71-85]
  • معلم‌یار چشم‌اندازها و چالش‌ها در آموزش آنلاین شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 71-85]
  • معلم یار بررسی چالش های آموزش برخط شیمی و ارایه راهکار برای بهبود آن با اجرای طرح معلم یار [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
  • مقایسه برنامه درسی شیمی سبز بررسی راهکارهای ورود علم شیمی سبز در برنامه مطالعاتی تحصیلی و مقایسه اهداف و ویژگی‌های آن با سایر کشورهای توسعه یافته [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 87-108]
  • موضوع پژوهشی بررسی روند پژوهش در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 1-4]
  • مول بررسی کج فهمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه درباره مفاهیم مول و جرم اتمی [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 57-74]
  • مونت کارلو مروری بر روش‌های شبیه‌سازی در مقیاس مولکولی: روش مونت کارلو و روش دینامیک مولکولی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]

ن

  • نرم افزار آموزشی بررسی چالش های آموزش برخط شیمی و ارایه راهکار برای بهبود آن با اجرای طرح معلم یار [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
  • نقشه ذهنی مروری بر شیوه های فعال و نوین در آموزش شیمی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 87-101]
  • نقشه مفهومی طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-27]

و

  • واقعیت افزوده سنجش اثربخشی نرم‌افزار واقعیت افزوده شیمی بر روی یادگیری دانش آموزان با تمرکز بر مفهوم کاتالیزگرها [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 75-100]
  • ویلیام رومی تحلیل محتوای مقایسه‌ای تصاویر فصل الکتروشیمی کتاب شیمی پیش دانشگاهی با فصل دوم کتاب شیمی پایه دوازدهم [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 53-69]
  • ویلیام رومی مقایسه تحلیل محتوای مبحث ترکیبات آلی کتاب‌های درسی رشته صنایع شیمیایی دوره متوسطه فنی و حرفه‌ای با شیمی دوره دوم متوسطه نظری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 49-65]
  • ویلیام رومی تحلیل محتوای کتاب شیمی پایة دهم (فصل دوم) براساس روش ویلیام رومی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 29-44]

ی

  • یاددهی-یادگیری بررسی چالش های آموزش برخط شیمی و ارایه راهکار برای بهبود آن با اجرای طرح معلم یار [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
  • یادگیری سنجش اثربخشی نرم‌افزار واقعیت افزوده شیمی بر روی یادگیری دانش آموزان با تمرکز بر مفهوم کاتالیزگرها [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 75-100]
  • یادگیری طراحی واحد آموزشی برای آموزش موضوع pH و تعیین میزان اسیدیتة مواد شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-18]
  • یادگیری عوامل موثر در کج فهمی‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در زمینه پیوند شیمیایی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 19-36]
  • یادگیری مؤثر بررسی و تحلیل مسیرهای متفاوت یادگیری، توضیح و درک مفهوم آنتروپی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 93-108]
  • یادگیری مجازی بررسی چالش‌های آموزش و یادگیری آنلاین شیمی در شرایط همه‌گیری کرونا در سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 109-137]